Az email marketing egy sokat emlegetett eszköz, aminek a hatékonysága szinte megkérdőjelezhetetlen. A hírlevelek/eDM-ek teljesítményét jól lehet mérni, a kapott statisztikákból pedig rengeteget tanulhatunk – persze csak akkor, ha tudjuk, melyik szám pontosan mit árul el.
A koronavírus mostanra átírta a hétköznapokat. Régen egy délutáni kávézó látogatás, vagy egy éttermi céges ebéd természetes volt, mára viszont időről-időre lehetetlenné válik. Ez alapján nem meglepő, hogy a marketing mix is átformálódott valamelyest, az alap elemek pedig kaptak egy új, világjárvány-színezetet.
A linképítés az egyébként sem egyszerű keresőoptimalizálás talán legbonyolultabb területe, leginkább azért, mert nehéz befolyásolni. Egy értékes linkszerkezet kialakítása az oldal belső szerkezetével és a megjelenő tartalmakkal ellentétben külső tényezőkön (is) múlik. Mik a jó, és mik a rossz linképítési módszerek?
Milyen egy hatékony langing page? Milyen elemek kellenek hozzá, és azokat hogyan használjuk? Micsoda egyáltalán egy landing oldal, és mire alkalmas? Nehéz kérdések - egyszerű válaszokkal.
Nem számít, hogy kevésnek tartja-e webáruháza forgalmát, vagy csak úgy érzi, lehetne még hová terjeszkedni, az árukereső oldalak és a termék összehasonlító felületek nagy hasznára válhatnak!
Mennyibe kerül egy webáruház keresőoptimalizálása, és a kifizetett összegért mit kap majd? Mekkora bevételnövekedést hozhat a SEO, ha szakértők foglalkoznak vele? Kényes kérdések - tömör válaszok.
A Google Analytics egy igazán sokoldalú eszköz, aminek a használatával értékes adatokhoz és információkhoz juthat az, aki nem sajnál időt, valamint energiát fektetni a felület megismerésébe. El kell ismerni, hogy nem egyszerű a dolga annak, aki az Analytics-et hívja segítségül webáruháza teljesítményének elemzéséhez, ugyanis az adatok rengetegében könnyű elveszni. Erre a problémára igyekszünk most megoldást nyújtani azzal, hogy végig megyünk a menüpontokon, és átnézzük, mik a bennük rejlő, legértékesebb tudnivalók.
Arra a kérdésre, hogy vezessen-e céges blogot egy vállalkozás, vagy ne, a legegyszerűbb és legrövidebb válasz, hogy IGEN, mindenféleképpen. A miértekre és a hogyanokra azonban már bővebben érdemes kitérni, ha szeretnénk bemutatni ennek a marketingeszköznek az erejét, és a létrehozásával kapcsolatos lehetőségeket.
Webáruházat indítani ma már önmagában még nem annyira nehéz folyamat, az azonban, hogy ez a vállalkozás sikeres is legyen, már komolyabb erőbefektetést igényel. Az, hogy hogyan, hol, ki, és mikor hirdeti a megjelenített termékeket és szolgáltatásokat, meghatározhatja a projekt jövőjét. A marketing tehát kulcsfontosságú egy webshop számára, lehetőségekben pedig szerencsére nincs hiány.
Egy márka, ami nincs jelen a közösségi média felületeken, kis túlzással olyan, mintha nem is létezne: ma már elképzelhetetlen, hogy egy igazán nagy, rengeteg hasznot termelő, emberek millióit elérő céget ne lehessen kedvelni Facebookon, vagy követni Instagramon. A jelenlét azonban önmagában nem elég...
Egy egyedi webáruház fejlesztése, fejleszttetése komoly elköteleződést igényel, mivel alapvetően hosszútávú együttműködést vetít előre a megrendelő és a fejlesztőcsapat között, ráadásul jelentős anyagi teherrel is jár. Webáruházmotor bérlésével könnyen és viszonylag gyorsan létrehozható online felülete, ezzel szemben egy személyre szabott webshop felépítése több hónapot is igénybe vehet.
Webáruházat indítani lényegesen egyszerűbb, mint fizikai üzletet, ez pedig a jogi feltételek tekintetében is igaz. Nincs szükség hozzá külön működési engedélyre és semmilyen szakképesítéssel sem kell rendelkeznie az üzemeltetőnek, de van pár szabály/kötelezettség, amit nagyon szigorúan be kell tartani, ha el szeretné kerülni a büntetést.
A banner egy főleg online, de akár offline is alkalmazható, általában képet tartalmazó hirdetéstípus. Egy olyan, figyelemfelkeltő reklámeszköz, ami gyakorlatilag az internet létezése óta jelen van, különböző fajtáinak köszönhetően pedig minden igényhez képes alkalmazkodni.
Az arculat egy cég megjelenése, a megjelenési formáinak az összessége, ami alapján a vásárlók könnyen be tudják a márkát azonosítani. Éppen emiatt a funkciója miatt nagyon fontos az elemei átgondolt megtervezése és kivitelezése, hiszen nem mindegy, milyen nyelvezettel/stílussal lehet a célközönségét a leghatékonyabban elérni. Behatóan ismerni kell a potenciális vásárlók, vagy ügyfelek körét, hogy ajánlatunkat a nekik „legfogyaszthatóbb” módon tudjuk megfogalmazni.
A Google Search Console egy olyan eszköz, amivel rengeteg információt kaphat webáruházáról, annak működéséről, a teljesítményéről, vagy a felmerülő problémákról és hibákról. Segíthünk átlátni a működését, hogy Ön is könnyen eligazodjon a felületén!
A névjegykártya egy apróságnak tűnhet, szinte jelentéktelennek a vállalkozásunk szempontjából, pedig több mindent árul el rólunk ügyfeleinknek, mint gondolnánk! Egy kicsi papírdarab, de képviseli a teljes cégünket, ez pedig sikerülhet nagyon jól, de akár nagyon rosszul is!
Előző bejegyzésünkben említettük a Facebook Pixel jelentőségét és azt is, hogy a használata révén létrehozhatunk remarketing hirdetéseket.
Már ma is látszik, hogy a webáruházak egyre több és több vásárlót vonzanak, ez a tendencia pedig a jövőben egyértelműen csak erősödni fog. A hétköznapokat átszövő digitalizáció magával vonzza az igényt arra, hogy a vásárlásokat is a lehető legkényelmesebben intézzük el, amelyik vállalkozás pedig ehhez alkalmazkodik, az hosszútávon igencsak megtérülő munkát végez.
Egy webáruház indításának azonban rengeteg lépése van, már a kezdeteknél egy olyan folyamatra kell felkészülni, ami nem csak a dizájnt, vagy a fejlesztést, hanem a jogi feltételeknek való megfelelést is magában foglalja.
Az email marketing olyan lehetőség, amit nem szabad kiaknázatlanul hagyni, hiszen minden egyes kiküldött hírlevéllel újabb érdeklődőket, vásárlókat, vásárlásokat generálhatunk vállalkozásunk számára. Ehhez azonban fontos, hogy néhány alapvető információval, szabállyal tisztában legyünk.
A Google nemrég úgy határozott, ingyenessé teszi a Shopping fülön való megjelenést, hogy ezzel támogassa a vállalkozásokat.