Vásárlás részletei
A lista tartalma
  • Az Ön listája üres
Számlázási és szállítási cím
  • Szállítás módja: Nincs megadva
  • Szállítási cím: Nincs megadva
  • Számlázási cím: Nincs megadva
Fizetési mód
  • Fizetés módja: Nincs megadva
Összegzés
  • Termékek/szolgáltatások: 0 Ft
  • Szállítás: 0 Ft
  • Összesen: 0 Ft
  • Felugró ablak (popup): Nem csak arra jó, hogy idegesítsd vele az embereket!

    Talán nem is létezik az az ember, aki őszintén szereti a felugró ablakokat, más néven: popupokat. Mindig csak jönnek és jönnek, zaklatnak a hírlevél feliratkozással vagy a „vedd meg ezt, vedd meg azt”-ukkal, miközben sokszor ki sem lehet kapcsolni őket. Ha meg mégis ki lehet, egy perc múlva jön a következő.
    Na ez az a hatás, amit Te NE akarj kiváltani a felugró ablakaiddal!

    Tovább is van

  • Online marketing ügynökség? Mi alapján – és mi alapján ne – válassz!

    Online marketing ügynökséget keresel? Akkor biztos, hogy Te is a legjobbat akarod, mint mindenki más. Legalábbis a lehetőségeidhez képest. Na de hogy találd meg a nagy Ő-t, amikor minden a csodásabbnál varázslatosabb ígéretekről szól? Hogyan hámozd ki az igazságot a vaskos héjú marketing almából? Segítünk picit.

    Tovább is van

  • Konverzió növelés, avagy van élet az árcsökkentésen túl?

    Webáruház tulajdonosként időről-időre szinte biztos, hogy szembesülni fogsz azzal a kellemetlen helyzettel, hogy csökkennek a bevételeid, esik a vásárlások száma. Ilyenkor sokan ösztönösen elkezdenek akciókat hirdetni, pedig a konverzió növelésnek van más módja is.

    Tovább is van

  • Applikáció készítés: Mennyibe kerül ez neked?

    Az applikáció készítés nem olcsó dolog, ezt nagyjából mindenki tudja. De mennyibe kerül igazából? Mire számíts, ha úgy döntesz, te is egy profi fejlesztő csapat segítségét kéred az ügyben? Létezik kevésbé drága alternatíva? Nézzük meg!

    Tovább is van

  • Applikáció készítés: megéri a befektetést?

    Nem kell tudományos kutatásokba mélyedni ahhoz, hogy sejtsük, az  emberek nagyrészének van már okostelefonja és azt napi rendszerességgel használja is. Ha azonban webáruháztulajdonosként applikáció készítés mellett tennéd le a voksod, pár információ nem árt, ha a birtokodban van!

    Tovább is van

  • Brandépítés: Mit csinálj és mit NE, ha azt akarod, hogy működjön

    A brandépítés olyan, mint a házépítés. Ugye nem szeretnéd, ha a jövőbeli otthonodnak instabil szerkezete vagy falai lennének, esetleg a tető omladozna a fejed felett? Akkor a márkádat miért hagynád félkészen, kidolgozatlanul?
    Olvasd el brandépítési tippjeinket, és azt, hogy mit ne csinálj, ha sikeres akarsz lenni!

    Tovább is van

  • Email marketing: Megnyitási arány, kattintási arány, és a többi. Mi mit árul el?

    Az email marketing egy sokat emlegetett eszköz, aminek a hatékonysága szinte megkérdőjelezhetetlen. A hírlevelek/eDM-ek teljesítményét jól lehet mérni, a kapott statisztikákból pedig rengeteget tanulhatunk – persze csak akkor, ha tudjuk, melyik szám pontosan mit árul el. 

    Tovább is van

  • Marketing Mix: a 7p modell koronavírus-idei értelmezése

    A koronavírus mostanra átírta a hétköznapokat. Régen egy délutáni kávézó látogatás, vagy egy éttermi céges ebéd természetes volt, mára viszont időről-időre lehetetlenné válik. Ez alapján nem meglepő, hogy a marketing mix is átformálódott valamelyest, az alap elemek pedig kaptak egy új, világjárvány-színezetet.

    Tovább is van

  • Linképítés: Mi a helyes, és mi a helytelen?

    A linképítés az egyébként sem egyszerű keresőoptimalizálás talán legbonyolultabb területe, leginkább azért, mert nehéz befolyásolni. Egy értékes linkszerkezet kialakítása az oldal belső szerkezetével és a megjelenő tartalmakkal ellentétben külső tényezőkön (is) múlik. Mik a jó, és mik a rossz linképítési módszerek?

    Tovább is van

  • Landing Page kisokos: érthetően a hatékony landing oldalakról

    Milyen egy hatékony langing page? Milyen elemek kellenek hozzá, és azokat hogyan használjuk? Micsoda egyáltalán egy landing oldal, és mire alkalmas? Nehéz kérdések - egyszerű válaszokkal. 

    Tovább is van

  • Árukereső portálok: tökéletes eszköz webáruház-forgalom növelésre

    Nem számít, hogy kevésnek tartja-e webáruháza forgalmát, vagy csak úgy érzi, lehetne még hová terjeszkedni, az árukereső oldalak és a  termék összehasonlító felületek nagy hasznára válhatnak!

    Tovább is van

  • Google keresőoptimalizálás árak: Mennyibe kerül a SEO, és valójában mit kap a pénzéért?

    Mennyibe kerül egy webáruház keresőoptimalizálása, és a kifizetett összegért mit kap majd? Mekkora bevételnövekedést hozhat a SEO, ha szakértők foglalkoznak vele? Kényes kérdések - tömör válaszok. 

    Tovább is van

  • Mi látható a Google Analytics-ben?

    A Google Analytics egy igazán sokoldalú eszköz, aminek a használatával értékes adatokhoz és információkhoz juthat az, aki nem sajnál időt, valamint energiát fektetni a felület megismerésébe. El kell ismerni, hogy nem egyszerű a dolga annak, aki az Analytics-et hívja segítségül webáruháza teljesítményének elemzéséhez, ugyanis az adatok rengetegében könnyű elveszni. Erre a problémára igyekszünk most megoldást nyújtani azzal, hogy végig megyünk a menüpontokon, és átnézzük, mik a bennük rejlő, legértékesebb tudnivalók.

    Tovább is van

  • Céges blog: Írjam? Rendeljem? Kihagyjam?

    Arra a kérdésre, hogy vezessen-e céges blogot egy vállalkozás, vagy ne, a legegyszerűbb és legrövidebb válasz, hogy IGEN, mindenféleképpen. A miértekre és a hogyanokra azonban már bővebben érdemes kitérni, ha szeretnénk bemutatni ennek a marketingeszköznek az erejét, és a létrehozásával kapcsolatos lehetőségeket.

    Tovább is van

  • Webáruház hirdetés hatékonyan: Na de hol?

    Webáruházat indítani ma már önmagában még nem annyira nehéz folyamat, az azonban, hogy ez a vállalkozás sikeres is legyen, már komolyabb erőbefektetést igényel. Az, hogy hogyan, hol, ki, és mikor hirdeti a megjelenített termékeket és szolgáltatásokat, meghatározhatja a projekt jövőjét. A marketing tehát kulcsfontosságú egy webshop számára, lehetőségekben pedig szerencsére nincs hiány.

    Tovább is van

  • Miért, és hogyan javítsunk megjelenésünkön a közösségi médiában?

    Egy márka, ami nincs jelen a közösségi média felületeken, kis túlzással olyan, mintha nem is létezne: ma már elképzelhetetlen, hogy egy igazán nagy, rengeteg hasznot termelő, emberek millióit elérő céget ne lehessen kedvelni Facebookon, vagy követni Instagramon. A jelenlét azonban önmagában nem elég...

    Tovább is van

  • Mik az előnyei egy egyedi fejlesztésű webáruháznak?

    Egy egyedi webáruház fejlesztése, fejleszttetése komoly elköteleződést igényel, mivel alapvetően hosszútávú együttműködést vetít előre a megrendelő és a fejlesztőcsapat között, ráadásul jelentős anyagi teherrel is jár. Webáruházmotor bérlésével könnyen és viszonylag gyorsan létrehozható online felülete, ezzel szemben egy személyre szabott webshop felépítése több hónapot is igénybe vehet.

    Tovább is van

  • Mik a webáruház indítás jogi feltételei?

    Webáruházat indítani lényegesen egyszerűbb, mint fizikai üzletet, ez pedig a jogi feltételek tekintetében is igaz. Nincs szükség hozzá külön működési engedélyre és semmilyen szakképesítéssel sem kell rendelkeznie az üzemeltetőnek, de van pár szabály/kötelezettség, amit nagyon szigorúan be kell tartani, ha el szeretné kerülni a büntetést.

    Tovább is van

  • Mik azok a bannerek és melyik fajtáját érdemes használni?

    A banner egy főleg online, de akár offline is alkalmazható, általában képet tartalmazó hirdetéstípus. Egy olyan, figyelemfelkeltő reklámeszköz, ami gyakorlatilag az internet létezése óta jelen van, különböző fajtáinak köszönhetően pedig minden igényhez képes alkalmazkodni. 

    Tovább is van

  • Mi a különbség a kis-és a nagyarculat között?

    Az arculat egy cég megjelenése, a megjelenési formáinak az összessége, ami alapján a vásárlók könnyen be tudják a márkát azonosítani. Éppen emiatt a funkciója miatt nagyon fontos az elemei átgondolt megtervezése és kivitelezése, hiszen nem mindegy, milyen nyelvezettel/stílussal lehet a célközönségét a leghatékonyabban elérni. Behatóan ismerni kell a potenciális vásárlók, vagy ügyfelek körét, hogy ajánlatunkat a nekik „legfogyaszthatóbb” módon tudjuk megfogalmazni.

    Tovább is van

Link