Vásárlás részletei
A lista tartalma
  • Az Ön listája üres
Számlázási és szállítási cím
  • Szállítás módja: Nincs megadva
  • Szállítási cím: Nincs megadva
  • Számlázási cím: Nincs megadva
Fizetési mód
  • Fizetés módja: Nincs megadva
Összegzés
  • Termékek/szolgáltatások: 0 Ft
  • Szállítás: 0 Ft
  • Összesen: 0 Ft
  • Email marketing: Megnyitási arány, kattintási arány, és a többi. Mi mit árul el?

    Az email marketing egy sokat emlegetett eszköz, aminek a hatékonysága szinte megkérdőjelezhetetlen. A hírlevelek/eDM-ek teljesítményét jól lehet mérni, a kapott statisztikákból pedig rengeteget tanulhatunk – persze csak akkor, ha tudjuk, melyik szám pontosan mit árul el. 

    Tovább is van

  • Marketing Mix: a 7p modell koronavírus-idei értelmezése

    A koronavírus mostanra átírta a hétköznapokat. Régen egy délutáni kávézó látogatás, vagy egy éttermi céges ebéd természetes volt, mára viszont időről-időre lehetetlenné válik. Ez alapján nem meglepő, hogy a marketing mix is átformálódott valamelyest, az alap elemek pedig kaptak egy új, világjárvány-színezetet.

    Tovább is van

  • Linképítés: Mi a helyes, és mi a helytelen?

    A linképítés az egyébként sem egyszerű keresőoptimalizálás talán legbonyolultabb területe, leginkább azért, mert nehéz befolyásolni. Egy értékes linkszerkezet kialakítása az oldal belső szerkezetével és a megjelenő tartalmakkal ellentétben külső tényezőkön (is) múlik. Mik a jó, és mik a rossz linképítési módszerek?

    Tovább is van

  • Landing Page kisokos: érthetően a hatékony landing oldalakról

    Milyen egy hatékony langing page? Milyen elemek kellenek hozzá, és azokat hogyan használjuk? Micsoda egyáltalán egy landing oldal, és mire alkalmas? Nehéz kérdések - egyszerű válaszokkal. 

    Tovább is van

  • Árukereső portálok: tökéletes eszköz webáruház-forgalom növelésre

    Nem számít, hogy kevésnek tartja-e webáruháza forgalmát, vagy csak úgy érzi, lehetne még hová terjeszkedni, az árukereső oldalak és a  termék összehasonlító felületek nagy hasznára válhatnak!

    Tovább is van

  • Google keresőoptimalizálás árak: Mennyibe kerül a SEO, és valójában mit kap a pénzéért?

    Mennyibe kerül egy webáruház keresőoptimalizálása, és a kifizetett összegért mit kap majd? Mekkora bevételnövekedést hozhat a SEO, ha szakértők foglalkoznak vele? Kényes kérdések - tömör válaszok. 

    Tovább is van

  • Mi látható a Google Analytics-ben?

    A Google Analytics egy igazán sokoldalú eszköz, aminek a használatával értékes adatokhoz és információkhoz juthat az, aki nem sajnál időt, valamint energiát fektetni a felület megismerésébe. El kell ismerni, hogy nem egyszerű a dolga annak, aki az Analytics-et hívja segítségül webáruháza teljesítményének elemzéséhez, ugyanis az adatok rengetegében könnyű elveszni. Erre a problémára igyekszünk most megoldást nyújtani azzal, hogy végig megyünk a menüpontokon, és átnézzük, mik a bennük rejlő, legértékesebb tudnivalók.

    Tovább is van

  • Céges blog: Írjam? Rendeljem? Kihagyjam?

    Arra a kérdésre, hogy vezessen-e céges blogot egy vállalkozás, vagy ne, a legegyszerűbb és legrövidebb válasz, hogy IGEN, mindenféleképpen. A miértekre és a hogyanokra azonban már bővebben érdemes kitérni, ha szeretnénk bemutatni ennek a marketingeszköznek az erejét, és a létrehozásával kapcsolatos lehetőségeket.

    Tovább is van

  • Webáruház hirdetés hatékonyan: Na de hol?

    Webáruházat indítani ma már önmagában még nem annyira nehéz folyamat, az azonban, hogy ez a vállalkozás sikeres is legyen, már komolyabb erőbefektetést igényel. Az, hogy hogyan, hol, ki, és mikor hirdeti a megjelenített termékeket és szolgáltatásokat, meghatározhatja a projekt jövőjét. A marketing tehát kulcsfontosságú egy webshop számára, lehetőségekben pedig szerencsére nincs hiány.

    Tovább is van

  • Miért, és hogyan javítsunk megjelenésünkön a közösségi médiában?

    Egy márka, ami nincs jelen a közösségi média felületeken, kis túlzással olyan, mintha nem is létezne: ma már elképzelhetetlen, hogy egy igazán nagy, rengeteg hasznot termelő, emberek millióit elérő céget ne lehessen kedvelni Facebookon, vagy követni Instagramon. A jelenlét azonban önmagában nem elég...

    Tovább is van

  • Mik az előnyei egy egyedi fejlesztésű webáruháznak?

    Egy egyedi webáruház fejlesztése, fejleszttetése komoly elköteleződést igényel, mivel alapvetően hosszútávú együttműködést vetít előre a megrendelő és a fejlesztőcsapat között, ráadásul jelentős anyagi teherrel is jár. Webáruházmotor bérlésével könnyen és viszonylag gyorsan létrehozható online felülete, ezzel szemben egy személyre szabott webshop felépítése több hónapot is igénybe vehet.

    Tovább is van

  • Mik a webáruház indítás jogi feltételei?

    Webáruházat indítani lényegesen egyszerűbb, mint fizikai üzletet, ez pedig a jogi feltételek tekintetében is igaz. Nincs szükség hozzá külön működési engedélyre és semmilyen szakképesítéssel sem kell rendelkeznie az üzemeltetőnek, de van pár szabály/kötelezettség, amit nagyon szigorúan be kell tartani, ha el szeretné kerülni a büntetést.

    Tovább is van

  • Mik azok a bannerek és melyik fajtáját érdemes használni?

    A banner egy főleg online, de akár offline is alkalmazható, általában képet tartalmazó hirdetéstípus. Egy olyan, figyelemfelkeltő reklámeszköz, ami gyakorlatilag az internet létezése óta jelen van, különböző fajtáinak köszönhetően pedig minden igényhez képes alkalmazkodni. 

    Tovább is van

  • Mi a különbség a kis-és a nagyarculat között?

    Az arculat egy cég megjelenése, a megjelenési formáinak az összessége, ami alapján a vásárlók könnyen be tudják a márkát azonosítani. Éppen emiatt a funkciója miatt nagyon fontos az elemei átgondolt megtervezése és kivitelezése, hiszen nem mindegy, milyen nyelvezettel/stílussal lehet a célközönségét a leghatékonyabban elérni. Behatóan ismerni kell a potenciális vásárlók, vagy ügyfelek körét, hogy ajánlatunkat a nekik „legfogyaszthatóbb” módon tudjuk megfogalmazni.

    Tovább is van

  • Mire alkalmas a Google Search Console és mit rejtenek a legfontosabb menüpontok?

    A Google Search Console egy olyan eszköz, amivel rengeteg információt kaphat webáruházáról, annak működéséről, a teljesítményéről, vagy a felmerülő problémákról és hibákról. Segíthünk átlátni a működését, hogy Ön is könnyen eligazodjon a felületén! 

    Tovább is van

  • Névjegykártya készítés: Mire ügyeljünk?

    A névjegykártya egy apróságnak tűnhet, szinte jelentéktelennek a vállalkozásunk szempontjából, pedig több mindent árul el rólunk ügyfeleinknek, mint gondolnánk! Egy kicsi papírdarab, de képviseli a teljes cégünket, ez pedig sikerülhet nagyon jól, de akár nagyon rosszul is!
     

    Tovább is van

  • Facebook remarketing. Mikor és mire használható?

    Előző bejegyzésünkben említettük a Facebook Pixel jelentőségét és azt is, hogy a használata révén létrehozhatunk remarketing hirdetéseket.
     

    Tovább is van

  • Webáruház indítás lépései A-tól Z-ig

    Már ma is látszik, hogy a webáruházak egyre több és több vásárlót vonzanak, ez a tendencia pedig a jövőben egyértelműen csak erősödni fog. A hétköznapokat átszövő digitalizáció magával vonzza az igényt arra, hogy a vásárlásokat is a lehető legkényelmesebben intézzük el, amelyik vállalkozás pedig ehhez alkalmazkodik, az hosszútávon igencsak megtérülő munkát végez.

    Egy webáruház indításának azonban rengeteg lépése van, már a kezdeteknél egy olyan folyamatra kell felkészülni, ami nem csak a dizájnt, vagy a fejlesztést, hanem a jogi feltételeknek való megfelelést is magában foglalja. 

    Tovább is van

  • Hogyan legyen sikeres az email marketingünk?

    Az email marketing olyan lehetőség, amit nem szabad kiaknázatlanul hagyni, hiszen minden egyes kiküldött hírlevéllel újabb érdeklődőket, vásárlókat, vásárlásokat generálhatunk vállalkozásunk számára. Ehhez azonban fontos, hogy néhány alapvető információval, szabállyal tisztában legyünk.

    Tovább is van

  • Nagyot változtat a Google és ezzel most sokan jól járhatnak!

    A Google nemrég úgy határozott, ingyenessé teszi a Shopping fülön való megjelenést, hogy ezzel támogassa a vállalkozásokat.

    Tovább is van

Link