Ár
Ehhez a termékcsoporthoz nem találhatók szűkítési lehetőségek
A tartalommarketing elengedhetetlen alkotó eleme a marketinges tevékenységnek. A jól elkészített tartalmak segítségével könnyedén elérhetjük célközönségünket és hűséges, visszatérő vásárlókká tehetjük őket.
Ugye nem mondana le egy olyan eszközről, amivel szimpatikusabbá, megbízhatóbbá és hitelesebbé válhat a célközönsége számára, és, amivel forgalmat terelhet a webáruházába? Nézze meg a konkurenseit! Ők már biztosan élnek a tartalommarketingben rejlő lehetőségekkel, ez pedig azt jelenti, hogy Önnek is lépést kell velük tartania!
Miért?
Mert céges blog vezetsével, rendszeres, a célközönsége számára érdekes és hasznos tartalmak készítésével növelheti a webáruháza ismertségét, valamint bizalmat ébreszthet az emberekben márkája iránt. Ha SEO szempontokat is figyelembe véve, megfelelő beállításokkal, kulcsszavakra optimalizálva végzi ezt a munkát, a Google keresőmotorjában is előkelőbb helyen szerepel majd, ami azt jelenti, hogy idővel egyre többen találnak Önre.
Válassza 800, 1200, 2500, vagy 4000 karakteres bejegyzésünket!
5 080 Ft-tól
Sikeres, bevétel termelő eDM kampányokat szeretne a sajátjának tudni, de úgy, hogy a lehető legkevesebb tennivalója és problémája legyen vele? Jó lenne, ha valaki levenné végre a válláról ezt a terhet, és az eredmények csak úgy, szinte "maguktól" érkeznének?
A legjobb, amit tehet, hogy Minket választ!
Az eDM olyan, reklámcélú levelet jelent, amit az ügyfél igényei szerint felépített és leszűrt email listára küld ki a szolgáltató. A hatékonysága magas fokú lehet, ha megfelelően van felépítve. A címzettet megszólítják benne, ezért ez egy személyesebb hangvételű kommunikációt tesz lehetővé. Egy webáruháznak ajánlott rendszeresen, havi minimum 4-8 alkalommal kapcsolatot teremtenie a feliratkozóival, amihez az eDM levél megszerkesztését és kiküldését mi biztosítani tudjuk!
19 050 Ft
Gondolkozik már egy ideje azon, hogy Ön is hírlevélküldésbe kezd, de nem tudja, hogyan csinálja, és, hogy miként legyen eredményes? Szeretne belevágni, de fél, hogy csak kidobott pénz és idő lenne? Nem akar a teszteléssel, a megírással, a betördeléssel és a grafikai munkákkal foglalkozni, hanem inkább kiadná másnak a feladatot?
Akkor jó helyen jár!
Hírlevél szerkesztéssel, írással, kiküldéssel és az eredmények nyomon követésével olyan hatékony marketingeszközhöz juthat, ami rövid és hosszú távon is jövedelmező lehet webáruháza számára. A rendszeres kapcsolattartás egyik alappillére ez a módszer, aminek az eredménye lehet egy stabilabb vásárlói-bázis, valamint a megrendelések számának növekedése.
20 955 Ft
A tartalommarketing abban segít, hogy szórakoztassuk az érdeklődőket, vásárlókat azáltal, hogy nem tesszük ki őket a vásárlási döntés azonnali meghozatalának, így nem érzik magukat kényszer alatt. Szépen folyamatosan szolgáltatva a tartalmakat válnak hűséges olvasókká majd pedig vásárlókká.