Reprezentatív kutatás szűrése
  • Ár

  • Ehhez a termékcsoporthoz nem találhatók szűkítési lehetőségek

Vásárlás részletei
A lista tartalma
  • Az Ön listája üres
Számlázási és szállítási cím
  • Szállítás módja: Nincs megadva
  • Szállítási cím: Nincs megadva
  • Számlázási cím: Nincs megadva
Fizetési mód
  • Fizetés módja: Nincs megadva
Összegzés
  • Termékek/szolgáltatások: 0 Ft
  • Szállítás: 0 Ft
  • Összesen: 0 Ft

Reprezentatív kutatás

A Reprezentatív piackutatáshoz kapcsolódó mintavéleli eljárásnak is reprezentatívnak kell lennie, hogy helyes következtetéseket vonhassunk le a kapott eredményekből.

  • A reprezentatív piackutatás elvégzésével közelebbről megismerheti célcsoportjai véleményét, mely vállalkozása fejlesztése és értékesítés szempontjából kulcsfontosságú.

    399 000 Ft

A reprezentatív piackutatás célja, hogy egy bizonyos feltételekhez kötött halmazból véletlenszerűen kiválasztott kisebb csoport, kérdésekre adott válaszai, a nagyobb csoport véleményével megegyező, némi hibaszázalékon belül. Tehát a egy kisebb csoport megkérdezésével, következtetéseket tudunk levonni, akár az egész ország lakosságának véleményével kapcsolatosan.

Vissza az oldal tetejére

Link