Vásárlás részletei
A lista tartalma
  • Az Ön listája üres
Számlázási és szállítási cím
  • Szállítás módja: Nincs megadva
  • Szállítási cím: Nincs megadva
  • Számlázási cím: Nincs megadva
Fizetési mód
  • Fizetés módja: Nincs megadva
Összegzés
  • Termékek/szolgáltatások: 0 Ft
  • Szállítás: 0 Ft
  • Összesen: 0 Ft
Milyen szolgáltatásokat lehet vásárolni a honlapon?

A wbshp.hu-n megtalál minden olyan szolgáltatást és terméket, ami kapcsolódik az online értékesítéshez és jelenléthez. Rendelhet grafikai tervezéseket, instagram-fiók kezelést, mozgókép készítést, online piacterek kezelését, piackutatásokat, blogok írását, vagy akár jogi segítséget és applikáció fejlesztést is.

Miért jó, ha regisztrálok?

A regisztráció több szempontból is előnyös! Láthatja az elkészült számláit, nyomon követheti a megrendeléseit, és nem kell mindig újra megadnia a személyes, illetve a számlázási adatokat, ezáltal pedig gyorsabb és egyszerűbb lehet a vásárlás. 

Tudok regisztrálás nélkül is vásárolni?

Természetesen tud, ennek nincs semmi akadálya. Ebben az esetben a rendelési folyamat megkezdése után a „kézbesítés/számlázás” ponton belül a „vásárlás regisztráció nélkül” fülre kell kattintania, és minden esetben meg kell adnia a számlázási adatokat.

Hogyan tudok bejelentkezni, ha regisztráltam?

A jobb felső sarokban lévő „bejelentkezés” pontra kattintás után be kell írnia a felhasználónevét és a jelszavát.

Ha elfelejtettem a jelszavam, mit kell tennem?

A „bejelentkezés” pontban az „Elfelejtette a jelszavát?” kérdésre kell kattintania.

Mi a rendelés menete?
  • A kívánt szolgáltatást a kosárba kell helyeznie.
  • Utána, ha már regisztrált: be kell jelentkeznie
  • Ha még nem regisztrált: ki kell választania, hogy regisztrál, vagy a nélkül vásárol.
  • Meg kell adnia a számlázási és fizetési adatokat.
  • Ki kell választania a fizetési módot.
  • Véglegesíteni kell a rendelést.
Tudok telefonon keresztül rendelni?

Sajnos nem tud, a vásárlás online történik, a webáruházon keresztül.

Mit jelent a „promóciós kód” és hogy érvényesíthetem?

Amennyiben bármelyik termék, vagy szolgáltatás esetében bármelyik kampánynál promóciós kóddal érvényesíthető a kedvezmény, azt a kódot kell beírni a rendelés leadásánál.

Hogyan vehetem át, amit a termék/szolgáltatás keretében kapok?

Online veheti át a megrendelését, a termékeket pedig házhoz szállítással, vagy személyesen.

Kapok róla számlát?

Természetesen, minden esetben kiállítunk Önnek számlát az elkészült megrendeléséről.

Hogyan tudok fizetni?

Bankkártyával, PayPal-al, vagy előre utalással van lehetősége fizetni.

Előre kell fizetni, vagy utólag?

Amíg a rendelés értéke nem haladja meg az 500 000 Ft-ot, addig előre kell fizetni, 500 000 Ft felett az összeg 50%-át kell előre kifizetnie, a fennmaradt részt pedig a rendelés teljesítése után.

Van lehetőség részletfizetésre?

Részletfizetésre 500 000 Ft felett van lehetőség. Az összeg 50%-át előre kell kifizetni, a fennmaradó részt pedig a rendelés teljesítése után.

Kapok valamilyen garanciát?

Teljesítési garanciát vállalunk, tehát biztos lehet abban, hogy a rendelése elkészül.

A megrendelés után mi a folyamat?

Amikor beérkezik hozzánk a megrendelése, kiküldünk Önnek egy kérdéssort az igényelt termékkel kapcsolatban. Miután ezt visszaküldte nekünk, munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és megkezdődhet a munkafolyamat.

Mennyi idő, mire elkészül egy-egy rendelésem?

A rendelése elkészülési ideje mindig függ magától a rendeléstől. Erről a kérdések megválaszolása és a kifizetés beérkezése után tájékoztatjuk!

Le lehet mondani utólag a rendelést, ha meggondolom magam?

A rendelését a munkafolyamat megkezdése előtt díjmentesen lemondhatja. Abban az esetben, ha a rendelése elkészítése már folyamatban van, de Ön le szeretné mondani, ezt az addig elvégzett munka megtérítésével teheti.

Lehet módosítani a rendelés egy-egy adatán/részletén, miután már leadtam?

Rendelésén módosíthat egészen addig, amíg a teljesítés meg nem történt és Ön jóvá nem hagyta, de kizárólag az adott kategórián belül. Amennyiben kategóriát szeretne váltani (pl: névjegykártya helyett plakát) az új rendelésnek minősül, tehát a korábbi és az új költségei is számlázásra kerülnek.

Ha szükség van egyeztetésre, az csak online lehetséges, vagy személyesen is?

Ha szükséges személyes egyeztetés, természetesen van rá lehetőség a debreceni telephelyünkön, egy előre megbeszélt időpontban.

Ha kérdésem van egy szolgáltatással kapcsolatban, kit hívhatok fel?

Telefonos ügyintézésre nincs lehetőség, de bármilyen kérdés merül fel Önben, keressen minket bizalommal az info@wbshp.hu email címen, vagy a wbshp.hu szupport chat felületén keresztül.

 

Link