Általános Szerződési Feltételek

 

Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) meghatározzák az eBusiness Experts Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) által www.wbshp.hu domain név alatt üzemeltetett webáruház felhasználási és a vásárlást szabályozó feltételeit. 

Kérjük, hogy csak akkor használja webáruházunkat, ha az ÁSZF minden pontjával egyetért és azt kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

 

A szolgáltató adatai

Név: eBusiness Experts Kft.

Cím: 1037 Budapest, Bécsi út 85. földszint 5.

Telefonszám: +36 30 680 6902

Ügyfélszolgálati idő: 09:00 -17:00

Weblap: www.wbshp.hu

E-mail: info@wbshp.hu

 

Igénybe vehető szolgáltatások

www.wbshp.hu elsősorban webáruház tulajdonosok számára nyújt szolgáltatásokat, illetve kínál termékeket többféle területen:

·       applikáció készítése, 

·       ár-összehasonlító oldalakkal kapcsolatos szolgáltatások (regisztráció, fiókkezelés stb.),

·       Google termékekkel kapcsolatos szolgáltatások (regisztrálás, optimalizálás, elemzés stb.),

·       grafikai tervezés (arculattervezés, szórólap, plakát, névjegykártya, logó tervezés, molinó stb.),

·       Instagram fiók létrehozása, kezelése,

·       jogi szolgáltatások (GDPR, iratminták, tanácsadás stb.),

·       mozgókép készítés (2D animáció, reklámfilm, termékbemutató, animált banner),

·       online piacterekkel kapcsolatos szolgáltatások,

·       próbavásárlás (offline, e-mail, telefon),

·       piackutatás,

·       tartalommarketing (blogbejegyzés, e-mail marketing),

·       virtuális asszisztencia,

·       webáruház fejlesztés, kezelés,

·       YouTube fiók létrehozása, YouTube csatorna kezelése,

·       karbantartás (webáruház, weboldal).

A fent fel nem sorolt, de a www.wbshp.hu oldalon megjelenő, Szolgáltató által nyújtott további szolgáltatásokra a jelen ÁSZF-ben foglaltakat értelemszerűen alkalmazni kell.

A Felhasználónak lehetősége van megrendelni a webáruház oldalain megjelenített termékeket/szolgáltatásokat. 

Azoknál a termékeknél és szolgáltatásoknál, ahol nincs ár feltüntetve, a Felhasználó árajánlatot kérhet a Szolgáltatótól az „Ajánlat kérése” gombra kattintva. A Felhasználó az ajánlatkérés során köteles megadni az igényelt termék/szolgáltatás vonatkozásában minden szükséges információt és elvárást, amely alapján a Szolgáltató az árajánlatot haladéktalanul elkészíti. A Felhasználó az árajánlat elfogadásával rendelheti meg a terméket vagy szolgáltatást. A Szolgáltató visszaigazolásával vagy a megrendelés teljesítésével a megrendelés érvényesen létrejön.

A webáruházat minden Felhasználó ingyenesen veheti igénybe. 

A vásárlásra lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélkül is.

 

A megrendelés lépései

1.     A termék kosárba tétele

A termékeket/szolgáltatásokat a különböző kategóriák alatt van lehetőség kiválasztani és a „Kosárba” gomb megnyomásával a kosárba helyezni. Ezután a vásárlás tovább folytatható, vagy pedig véglegesíthető a megrendelés. 

2.     Kosár tartalma

A jobb felső sarokban a Kosár ikonra kattintva beléphetünk a kosár menübe, ahol módosíthatjuk a megrendelésünket: változtathatunk a darabszámon, törölhetünk a termékekből és megadhatjuk a kedvezményre jogosító promóciós kódokat.

3.     Az adatok megadása

Ennél a mezőnél kell megadni a Felhasználó nevét, a szállítási és számlázási adatokat, és itt lehet kiválasztani a fizetési módot is.

4.     Rendelés elküldése

A Felhasználó csak abban az esetben tudja elküldeni a megrendelését, ha elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket. A rendelés elküldésével a Felhasználónak fizetési kötelezettsége keletkezik.

5.     Visszaigazolás

A rendelés leadása után, a megadott Felhasználói e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt küld a rendszer a rendeléssel kapcsolatos összes adatról és információról.

 

A megrendelés visszaigazolása

Az elküldött és beérkezett rendelésekről a Szolgáltató legkésőbb 48 órán belül visszaigazoló e-mailt küld a Felhasználónak a távollevők között megkötött szerződés alapján, mely így válik érvényessé. 

A visszaigazolás tartalmazza a szállítási és számlázási címet, a nevet, a rendelés összegét, a szállítási és fizetési módot. A visszaigazoló e-mail nem jelenti azonban automatikusan a megrendelés elfogadását.

Amennyiben ez a visszaigazoló e-mail nem érkezik meg a Felhasználó által megadott e-mail fiókba, a Felhasználó mentesül az ajánlati vagy szerződéses kötelezettség alól, így nem lesz köteles megvásárolni a megrendelt tételeket. 

Felhívjuk a figyelmét, hogy előfordulhat, hogy a levél a spam mappába kerül.

 

A megrendelés feldolgozása

A megrendeléseket a nap 0-24 órájában van lehetőség leadni. A beérkezett megrendeléseket a Szolgáltató munkanapokon dolgozza fel 17:00 óráig. A feldolgozási időn túl, a hétvégéken és a munkaszüneti napokon leadott megrendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.

 

A megrendelés teljesítése

A megrendelés beérkezését követően Szolgáltató és Felhasználó szükség esetén egyezteti a megrendelés tartalmát, részleteit, költségvonzatát, a megrendelés teljesítéséhez szükséges információkat, anyagokat.

A Felhasználó az egyeztetés során minden olyan információt, elvárást megad, amely a megrendelés megvalósításához szükséges, továbbá megadja az igényelt megvalósítási határidőt is. Sürgősségi megrendelés esetén a Szolgáltató felárat számíthat fel, melyről a Felhasználót minden esetben tájékoztatja.

Ha a Szolgáltató és Felhasználó másként nem állapodnak meg, a teljesítés időpontja legkésőbb a megrendelés beérkezésétől számított 30. nap.

A Szolgáltató és a Felhasználó között a szerződés érvényesen létrejön, ha a Felhasználó a készítendő termék vagy a nyújtandó szolgáltatás főbb formai és tartalmi elemeit meghatározta, a Felhasználó és a Szolgáltató megállapodtak a szolgáltatás árában és annak teljesítési határidejében, valamint a Felhasználó személyes vagy cégadatait rendelkezésre bocsátja.

Szolgáltató nem köteles meggyőződni arról, hogy a megrendelést, illetve a szerződést a Felhasználó részéről az arra jogosult személy írta alá. A Szolgáltató ajánlataiban, visszaigazolásaiban, számláiban stb. feltüntetett ellenértéket a mindenkor hatályos jogszabályokban meghatározott általános forgalmi adó (ÁFA) terheli, melyet az ellenértéken felül ugyancsak Felhasználó köteles megfizetni. 

500.000,-Ft összeget meghaladó megrendelés esetén az ellenérték teljesítésének biztosítékaként Szolgáltató a munka megkezdése előtt Felhasználótól a megrendelés értékének 50%-ával megegyező mértékű előleget kérhet. Az előleg a megrendelés végösszegébe beszámít.

Fizetési késedelem esetén Szolgáltató késedelmi kamatra jogosult. A késedelmi kamat mértéke a késedelemmel érintett naptári félév első napján érvényes jegybanki alapkamat 8 százalékponttal növelt értéke.

A fizetési határidőt több, mint 15 nappal meghaladó fizetési késedelem esetén Szolgáltató a szerződést azonnali hatállyal felmondhatja vagy elállhat a megrendelés teljesítésétől.

Az elkészült terméket/a szolgáltatást Szolgáltató elsősorban elektronikus formában bocsátja a Felhasználó rendelkezésére. Amennyiben a Felhasználó nyomtatott formában is szeretné megkapni a terméket, úgy lehetősége van kiszállítást igénybe venni. 

A Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez - a Felhasználó külön értesítése, engedélye nélkül is - közreműködőt jogosult igénybe venni. 

 

Szállítás

A Szolgáltató lehetőséget biztosít kiszállításra. A megrendelésre vonatkozó szállítási díjat a Szolgáltató a megrendelési folyamatban még a megrendelés leadása előtt, a “Szállítási mód” kiválasztása alatt minden esetben feltünteti. 

A kiszállítást biztosító futárszolgálat adatai:

Név: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

Cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.

Telefon: (+36 1) 802-0265

E-mail: info@gls-hungary.com

 

Fizetési feltételek

Online bankkártyás fizetés

A Felhasználó a megrendelését online bankkártyás szolgáltatás által egyenlíti ki. Erre az OTP Simple Pay rendszerét használja a webáruház.

Banki átutalás

A Felhasználó a megrendelt termékek/szolgáltatások vételárát a megrendeléstől számított 8 naptári napon belül banki átutalással teljesíti a Szolgáltató felé. A vételár a Szolgáltató bankszámláján való jóváírás után minősül teljesítettnek. Átutalásnál a közleményben fel kell tünteti a megrendelés számát.

Bank neve: K&H Bank

Bankszámlaszám: 10400157-50526757-82481008

Kedvezményezett neve: eBusiness Experts Kft.

Közlemény: rendelés száma

Pay Pal online fizetés

A Felhasználó a rendelést Pay Pal online fizetési rendszeren keresztül egyenlíti ki.

 

Számlázás

A Szolgáltató a számlát a megadott e-mail címre elektronikus úton küldi el. 

A Szolgáltató jogosult díjbekérő, előleg- és végszámla kiállítására a megrendelt termék/szolgáltatás jellegétől és értékétől függően.

 

A szerződés megszűnése

A felek között létrejött szerződés a szerződésszerű teljesítéssel megszűnik. A felek között létrejött szerződés teljesítés nélkül is megszűnhet:

  • a felek közös megegyezésével,
  • a Felhasználó elállásával vagy felmondásával,
  • a Szolgáltató elállásával vagy felmondásával.

Ha a Felhasználó az elállási jogát gyakorolni kívánja, köteles a Szolgáltatónak a felmerült költségeit, illetve kárát megtéríteni az alábbiak szerint:

Ha Felhasználó a megrendelést követően gyakorolja elállási jogát a munkakezdési szakaszban (a Szolgáltató a munkát még nem kezdte meg, de előkészületeket tett a szerződés teljesítése érdekében), akkor a teljes vállalkozási díj 10%-át kell kifizetnie bánatpénzként.

Ha a Felhasználó a munka készítési szakaszában gyakorolja elállási jogát, akkor a teljes vállalkozási díj 50%-át kell kifizetnie bánatpénzként.

Ha a Felhasználó nem veszi át a terméket vagy a szolgáltatást, akkor a termék vagy a szolgáltatás árának 100%-át kell kifizetnie, mivel a Szolgáltató szerződésszerűen teljesített.

A Szolgáltató jogosult a szolgáltatást felfüggeszteni, vagy a szerződést azonnali hatállyal felmondani (illetve attól elállni), ha a Felhasználó az alábbi tiltott magatartások bármelyikét tanúsítja:

  • A Felhasználó több, mint 15 napos fizetési késedelembe esett és felhívásra sem rendezi tartozását.
  • A Felhasználó ellen csődeljárás, felszámolási eljárás indul vagy végelszámolását határozza el.
  • A Felhasználó egyéb súlyos szerződésszegést követ el.

A Szolgáltató azonnali hatályú felmondása/elállása esetén a Felhasználó köteles a Szolgáltató költségeit és kárát (beleértve az elmaradt hasznot is) megfizetni.

 

Jogi nyilatkozat

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért. Amennyiben jogsértés merül fel a Szolgáltató együttműködik az eljáró hatóságokkal a felderítés végett.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a szerver esetleges meghibásodásából, a honlap tartalmának harmadik fél általi megváltoztatásából származó károkért.

Felhasználó a szolgáltatások megrendelése során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/megrendelés során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait. 

A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.  

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, például a szolgáltatás közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő 0,-Ft-os vagy 1,-Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a szolgáltatást hibás áron értékesíteni, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szolgáltatásnyújtást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándéktól. 

A honlapot mindenki saját felelősségére használja. A rendszerben előforduló esetleges késedelemért, hibáért, az ebből adódó hiányos információ áramlásért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.

A Szolgáltató a szerzői jog jogosultja a honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve valamennyi elkészíttetett grafikát, képet, fotót és a honlap felületének elrendezését, ötleteket, megvalósításokat).

A jelen ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Felhasználónak a honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek a használatára, hasznosítására. A honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl, ezen szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel.

A honlapon található tartalomról, képi anyagokról az információkat csak linkelt hivatkozással és engedéllyel lehet felhasználni az interneten:

·      Jól látható módon, link formájában meg kell jelölni a forrást. A linknek a meghatározott tartalomra kell mutatnia.

·      A www.wbshp.hu fő vagy aloldalainak más weboldalba történő beágyazása nem megengedett.

·       A linkelő honlap nem keltheti azt a benyomást, hogy a Szolgáltató támogatja az adott oldalon kínált szolgáltatás vagy termék megvásárlását, kivéve, ha erről a Szolgáltatóval, előzetesen megkötött szerződésben másképpen rendelkezik.

·       A linkelő honlap nem tartalmazhat jogszabályt, harmadik személy jogait, vagy a közízlést sértő tartalmat.

·       A linkelésre vonatkozó szabályok megsértése esetén a Szolgáltató jogosult a weboldalra mutató link azonnali eltávolíttatására. Ezen felül jogosult arra is, hogy a jogsértéssel összefüggő és felmerült kárának megtérítését követelje.

·       Külön megállapodás nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület vagy adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy a meglévő adatokat felülírni.

 

Panaszügyintézés és jogérvényesítés

A Felhasználó a megvásárolt termékkel/szolgáltatással kapcsolatos kifogásait a Szolgáltató felé az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő e-mail üzenetben vagy telefonon.

Elérhetőségek:

E-mail: info@wbshp.hu

Telefon: +36 30 680 6902

A Szolgáltató a felhasználói kifogásokra legkésőbb 8 munkanapon belül válaszol. A Szolgáltató tájékoztatja a vásárlót a jogérvényesítés lehetséges módjairól, helyéről, valamint az arra irányuló határidőkről.

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a panaszügyintézés során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Felhasználó panaszt tehet a fogyasztóvédelmi hatóságnál, valamint békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

Titoktartás

Szolgáltató és Felhasználó tudomásul veszik, hogy minden olyan tény, adat és információ, amelyekről a szerződés teljesítése során tudomást szereznek bizalmas információnak tekintendő.

A felek a bizalmas információk azon körét, amely üzleti titoknak minősül, az erre vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően kötelesek kezelni. Üzleti titok nyilvánosságra hozatala, bármely harmadik féllel történő közlése a szerződés súlyos megszegésének minősül. Üzleti titkot harmadik személy tudomására hozni kizárólag a titok jogosultjának előzetes írásos felhatalmazásával lehetséges.

A titoktartási kötelezettség és megsértésének következményei feleket mindaddig terhelik, míg annak titokként történő megőrzéséhez bármelyik félnek jogszerű érdeke fűződik. Felek kötelesek megtéríteni a másik félnek azt a vagyoni és nem vagyoni kárát, amelyet a jelen szerződésben meghatározott titokvédelmi kötelezettség megszegésével okoznak.

Nem tekinthető a titoktartási kötelezettség megszegésének, ha bármelyik fél az erre illetékes hatóság, bíróság felhívására a hatósággal, bírósággal közli az üzleti titoknak, illetve bizalmasnak minősített információkat, adatokat.

Felhasználó tudomásul veszi, hogy az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával hozzájárul ahhoz, hogy Szolgáltató a Felhasználó esetleges fizetési késedelme vagy nem szerződésszerű teljesítése esetén a követelés behajtását harmadik félre bízza és neki a Felhasználó adatait átadja. Felhasználó kijelenti, hogy ezen eljárást nem tekinti az üzleti titok megsértésének, illetve a személyes adatokkal történő visszaélésnek.

 

Vis maior

A szerződő felek egyik sem tartozik felelősséggel a másik félnek, és nem esik késedelembe, illetve nem követ el szerződésszegést, amennyiben a kötelezettségek teljesítését egy, a felek érdekkörén kívül eső vis maior esemény akadályozza. 

Jelen szerződéses jogviszonyban vis maiornak tekintendő bármely olyan esemény, amely az adott fél által nem befolyásolható és a fél nem képes a szerződés megfelelő teljesítését gátló eseményt elhárítani.  

Vis maiornak tekintendő különösen a természeti katasztrófa, háború, terrortámadás, humánjárvány, karantén, valamint az állami, illetve jogalkotásra feljogosított szervek bármely, a jelen szerződés teljesítését gátló intézkedése.

Vis maior esemény bekövetkezésekor az érintett fél azonnal értesíti a másik felet és mindent megtesz a kötelezettségei teljesítésének folytatása érdekében. 

 

Egyéb rendelkezések

A Szolgáltató és a Felhasználó közötti jogviszonyra a magyar jog az irányadó.

Jelen ÁSZF elektronikus formában és kizárólag magyar nyelven kerül megkötésre.

Jelen ÁSZF-et a Szolgáltató indoklás nélkül bármikor módosíthatja, erről a Felhasználót a honlapon keresztül értesíti. Kérjük, hogy rendszeresen tekintse meg az Általános Szerződési Feltételeket.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelések leadásával a Felhasználó elfogadja az ÁSZF tartalmát.

 

2020. április 08.

Link