Blog › Céges blog: Írjam? Rendeljem? Kihagyjam?
Arra a kérdésre, hogy vezessen-e céges blogot egy vállalkozás, vagy ne, a legegyszerűbb és legrövidebb válasz, hogy IGEN, mindenféleképpen. A miértekre és a hogyanokra azonban már bővebben érdemes kitérni, ha szeretnénk bemutatni ennek a marketingeszköznek az erejét, és a létrehozásával kapcsolatos lehetőségeket.
Egyrészt azért – ha nagyon technikai szempontból akarjuk nézni – mert a megfelelően elkészített, kulcsszavakra optimalizált, SEO beállításokkal ellátott, minőségi képeket tartalmazó és rendszeresen frissülő tartalmakkal felvértezett weboldalakat, webáruházakat a Google keresője előrébb jeleníti meg a felhasználók számára, mint az ilyen szempontból nem annyira karbantartott társaikat. Ennek egyértelmű következménye, hogy a látogatók, vásárlók száma is növekedni fog, főleg azért, mert a böngésző személyek nagy része nem tér át a kereső második oldalára. A kattintások 50%-át az első három pozícióban lévők viszik el, tehát érdemes minél előrébb tornásznia magát!
A SEO-n kívül azonban sokkal „emberibb” szempontok is léteznek. Például az, hogy jóval hitelesebbnek és megbízhatóbbnak tűnik egy olyan cég, aki rendszeresen beszél – jelen esetben ír – a tevékenységi köréről, és nem csak a pár mondatos bemutatkozása alapján kell eldönteni, hogy valóban ért-e ahhoz, amit csinál, vagy csak azt állítja magáról.
Blogcikkek által tanítható és művelhető is a célközönsége, olyan információkat, tippeket, tanácsokat és trükköket oszthat meg velük, amiket tényleg hasznosíthatnak a hétköznapjaik során – egy kis segítséget pedig az ember nem felejt el, azt pedig főleg nem, hogy honnan kapta.
Sokan erre úgy reagálnának, hogy „megírom, és kész.” Ez persze működhet így is, de ahhoz szükség lesz jó íráskészségre, megfelelő helyesírásra, kulcsszóelemzésre, előzetes kutatómunkára, a SEO beállítások ismeretére, esetleg grafikai munkák elvégzésére, valamint időre – ugyanis egy bejegyzés elkészítése sokkal hosszabb ideig tart, mint az átolvasása.
Valószínű, hogy a saját szakterületéhez Ön ért a legjobban, vagy, legalábbis tud mindent, amit kell és ezt meg is osztaná a célközönségével, de megfogalmazni nem olyan egyszerű a gondolatait, mint ahogy az elsőre látszik.
Ezért, ha érez magában potenciált, ha szeret írni és rendszeresen meg is tudja tenni, akkor vezesse Ön a blogot, ha viszont nem …
Akár 1-2 darabról van szó, akár folyamatos közzétételről, ma már meg tud bízni külsős partnereket azzal, hogy profi céges blogot készítsenek Önnek. Ez azt jelenti, hogy nem kell egyfolytában új témákon gondolkoznia, nem kell a kulcsszavakat keresgetnie, sem órákat tölteni hiteles információforrások átolvasásával és egy hibátlan, gördülékeny, érdekes szöveg megírásával.
Semmi SEO, semmi ötlethiány, semmi hosszadalmas szenvedés, csak egy gyönyörű, letisztult, tartalmas és optimalizált céges blog.
Nálunk kiválaszthatja az Önnek leginkább megfelelő karakterszámú bejegyzést, és csak azt kell kifizetnie. Az általunk befektetett munkával arányos a díjszabás, tehát egy 2 órát igénylő téma kibontása nem annyiba kerül majd, mint egy részletes, szakmai cikk.
Alapos utánajárással, előzetes kutatómunkával biztosítjuk, hogy soha ne jelenhessen meg hamis, nem teljesen helytálló kijelentés a weboldalán, hiszen az akár árthat is a hírnevének.
Az első lépéstől az utolsóig elvégzünk minden feladatot. Szövegíró, grafikus, és SEO szakértő kollégáink együtt dolgoznak azon, hogy a legtöbbet hozzák ki a cikkekből, bármilyen szakterületről legyen is szó.
Összességében elmondható, hogy bármelyik módszert is választja, céges blog vezetésével rengeteget nyerhet. Ez egy rövid és hosszútávú befektetési lehetőség is egyben, amivel ma már szinte minden piacvezető vállalkozás él.
Tegye ezt Ön is!