Blog › Árukereső portálok: tökéletes eszköz webáruház-forgalom növelésre

Árukereső portálok: tökéletes eszköz webáruház-forgalom növelésre

Nem számít, hogy kevésnek tartja-e webáruháza forgalmát, vagy csak úgy érzi, lehetne még hová terjeszkedni, az árukereső oldalak és a  termék összehasonlító felületek nagy hasznára válhatnak!

 

Milyen árukereső portálok közül választhat Magyarországon?

 

Webshop tulajdonosként használhatja a legmagasabb felhasználószámmal és legtöbb szerződött partnerrel rendelkező Árukereső.hu-t, A tőle éppen hogy csak elmaradó Árgép.hu-t, az egyre erősödő Olcsóbbat.hu-t, a Glamit, az Árportált, vagy a Shopalike.hu-t….csak hogy a legnépszerűbbeket említsem.

Az Árukereső, az Árgép, az Olcsóbbat és az Árportált leginkább elektronikai cikkek, telefonok, laptopok, vagy háztartási gépek népszerűsítésére ideális, ha pedig ruházati termékeket és divattal kapcsolatos árukat forgalmaz, a Glami és a Shopalike lehet a befutó.

 

Miért érdemes mindenképpen megjelenni valamelyik árukeresőn?

Árukereső portálok használatával bevétele növekedhet

1. Webáruháza számára igen sokat jelenthet, ha a vásárlók megtalálhatják egy megbízható, ismert oldalon. Ezekre a felületekre ráadásul a legtöbb ember tényleges vásárlási szándékkal érkezik, ami azt jelenti, hogy nagy eséllyel szerezhet konverziókat.

 

2. Az érdeklődők itt könnyebben bukkanhatnak a webshopjára, mint szimplán a Google keresőjében, ahol már az is rengeteg hátrányt jelenthet, ha egy helyezéssel hátrébb kerül a találatok között.

 

3. Akik az árukereső oldalakra tévednek, legtöbb esetben elolvashatnak és írhatnak is véleményeket, amik sokkal nagyobb meggyőzőerővel bírnak, mint a webáruházában elhelyezett vásárló visszajelzések, amiket egyszerűen lehet hamisítani.

 

4. Webáruháza és az árukereső portál közt a kommunikációt csak egyszer, a kezdő lépésként kell megteremtenie, utána a terméklista, az árak, a képek és a leírások is legtöbbször maguktól szinkronizálódnak. Gyakorlatilag szinte semmi dolga nem lesz vele, a rendszer automatikusan működik.

 

5. A legtöbb portál díjszabása kattintás alapú, vagyis csak akkor kell fizetnie, ha egy érdeklődő átjutott a webáruházába, a megjelenésért önmagában nem. Ez átlagosan 15-40 Ft/kattintás, ami függ az oldaltól és a kategóriától is.

 

Árukereső regisztráció: hogy működik?

 

Árukereső.hu regisztráció

Partnerré válhat bárki, aki rendelkezik webáruházzal, számlaképes, akinek van telefonszáma és email címe, biztosítja a forgalmazott termékek listáját és a Magyarországon belüli szállítási lehetőséget.

A terméklistát az oldalon meghatározott módon és formátumban kell elkészíteni, a webshopot pedig arukereso.hu/admin oldalán regisztrálni szükséges.

 

Árgép.hu regisztráció

A weboldal láblécében szereplő „Részvétel” menüre kattintva kapja meg az útmutatót a terméklista elkészítéséhez, amire egyébként mindegyik árukereső portálnak szüksége lesz, bármelyiket választja, valamint a jelentkezési űrlapot is kitöltheti és beküldheti.

 

Olcsóbbat.hu regisztráció

A láblécben szereplő „Csatlakozz hozzánk” menü „Regisztráció boltoknak” alpontjára kattintva regisztrálhat. A terméklista elkészítésére vonatkozó részletes útmutatót itt is talál, amit a későbbiekben tölthet fel a rendszerbe.

 

Glami.hu regisztráció

Az lábléc „üzlet hozzáadása” pontra kattintva regisztrálhatja webáruházát. A Glamit a legtöbb ismert és használt webshoppal könnyű összekötni, így a termékek a Glami Feed segítségével automatikusan frissülnek.

 

ShopAlike.hu regisztráció

A weboldal alján található „Legyen partnerünk!” menüre kattintás után akár egyből regisztrálhatja is webáruházát egy űrlap kitöltésével, a „Segítség” pontban pedig megtalálhatja az általános részvételi feltételeket és a technikai feltételeket is.

 

Ha nem szeretne Ön bajlódni a regisztrációs folyamatokkal,  a beállításokkal és a terméklisták elkészítésével, válassza a wbshp.hut!

Tekintse meg árösszehasonlító portálokhoz kapcsolódó szolgáltatásainkat!

 

 

 

Link