Vásárlás részletei
A lista tartalma
  • Az Ön listája üres
Számlázási és szállítási cím
  • Szállítás módja: Nincs megadva
  • Szállítási cím: Nincs megadva
  • Számlázási cím: Nincs megadva
Fizetési mód
  • Fizetés módja: Nincs megadva
Összegzés
  • Termékek/szolgáltatások: 0 Ft
  • Szállítás: 0 Ft
  • Összesen: 0 Ft

Blog › Mi a különbség a kis-és a nagyarculat között?

Mi a különbség a kis és a nagyarculat között?

Az arculat egy cég megjelenése, a megjelenési formáinak az összessége, ami alapján a vásárlók könnyen be tudják a márkát azonosítani. Éppen emiatt a funkciója miatt nagyon fontos az elemei átgondolt megtervezése és kivitelezése, hiszen nem mindegy, milyen nyelvezettel/stílussal lehet a célközönségét a leghatékonyabban elérni. Behatóan ismerni kell a potenciális vásárlók, vagy ügyfelek körét, hogy ajánlatunkat a nekik „legfogyaszthatóbb” módon tudjuk megfogalmazni.

Kétféle arculatot ismerünk, a kisarculatot és a nagyarculatot. Érdemes minél több elemet kihasználni a lehetőségek közül, ugyanis növelni lehet velük egy cég ismertségét.

Az arculattervezés minden márka számára fontos

Mik a kisarculat elemei?

Logó:

Egyértelműen a legfontosabb egy vállalkozás megjelenésének a szempontjából, ugyanis mindenhol szerepelni fog. Borítékokon, e-mailekben, plakátokon találkoznak majd vele az emberek és az irodába érkezőket is ez várja majd az ajtóra helyezve. Időt és energiát kell tehát áldozni a megtervezésére, hogy egyszerre legyen figyelemfelkeltő, megjegyezhető, sokat mondó és eredeti.

Névjegykártya:

Ez szintén egy alap fontosságú elem, ami nélkül lehet boldogulni, de nem érdemes. Névjegykártyával kapcsolatot teremtünk másokkal, csatornát nyitunk feléjük, aminek köszönhetően rövid és hosszútávon is növekedhet vállalkozásunk ismertsége.

Ha szeretne többet tudni arról, miket kell figyelembe venni névjegykártyakészítés közben, olvassa el előző bejegyzésünket!

Mire ügyeljünk névjegykártyánk elkészítésénél?

Levélpapír+boríték:

Alul értékelt lehet, pedig nagyon sokszor használ eszközök, amik fontos elemei a brandépítés folyamatának. Megjelenik rajtuk a cég logója, neve, vagy akár a szlogene is, ez pedig hitelességet és megbízhatóságot sugall.

Miben más a nagyarculat?

A nagyarculat lényegében a kisarculat kibővítése. Tartalmazza az előbb felsorolt elemeket, ezeken felül viszont még magában foglalhat sok mást is. Hogy miket, az leginkább a cég igényeitől és üzleti céljaitól függ.

Meghívók:

Ilyen lehet a céges meghívó különböző eseményekre. A többi arculati elemhez igazítva, kreatív megtervezéssel emeli megjelenése színvonalát.

Reklámtárgyak:

Lehet ez egy toll, egy jegyzetfüzet, egy hűtőmágnes, vagy akár egy kulcstartó, a lényeg, hogy mindig szem előtt legyenek, a kialakításuk pedig illeszkedjen a cég arculatába. Egyszerű marketing eszközök, de megismertethetik vállalkozásunkat szélesebb körökben.

Nagyarculata kiegészíthető még szórólapokkal, utalványokkal, brosúrával, molinóval, vagy akár plakátokkal. Teljes mértékben a cég és az adott szituáció függvénye, hogyan alakítja ki, de célszerű ezekre is időt áldozni, hogy minden brandépítési lehetőséget kihasználjon!

Bízza ránk kis és nagyarculatának elkészítését! Rendelje meg a wbshp.hu-tól!

Arculattervezést rendelek!

Link