Blog › Miért van szükség Facebook Pixel használatára?
A közösségi médián keresztüli hirdetés mára gyakorlatilag nem opció, hanem kötelesség, ha azt szeretnénk, hogy megismerjék a termékeinket és az eladási számaink emelkedjenek. Csak Magyarországon közel 6 millióan használják a Facebookot, ez pedig azt jelenti, hogy pontosan ennyi potenciális vásárló elérésére van lehetőségünk.
Persze, csak egy jól elkészített hirdetéssel, de erről egy korábbi bejegyzésünkben már ejtettünk pár szót
Milyen a jó Facebook hirdetési szöveg?
Szeretjük látni, érezni a munkánk eredményét, visszajelzést kapni arról, sikeresen küzdöttük-e le az akadályokat, főleg akkor, ha a saját vállalkozásunkról van szó. A Facebook Pixel ebben nyújt segítséget! Kideríthető vele, hogy a Facebook hirdetéseink hány vásárlót jelentettek számunkra, hányan akadtak el és hol, hány kosárelhagyás történt, vagy éppen milyen értékben vásároltak.
A Facebook Pixel egy pár soros kódrészlet, amit a hirdetési fiókon keresztül lehet elérni. A hirdetéshez kapcsolódó weboldal forráskódjában elhelyezve szolgáltatja mindazt az információt, amire szüksége lehet. A Facebook így nyomon tudja követni a felhasználói fiókkal rendelkezők tevékenységét a saját felületén kívül is.
A kód két részből áll. Az egyik a Base kód, ami feltétlenül szükséges, a másik pedig a Standard event, amit nem fontos használni, de igen hasznos!
Ahogy már említettük, ez a kötelező elem. A Base kód a weboldala összes oldalán szerepel majd, de csak arról képes információt szolgáltatni, hogy ki, mit és mikor nézett meg a felületén. Ez sem nevezhető jelentéktelen tudásnak, de sok értékes adat kihasználatlanul marad mellette!
A Base kóddal ellentétben ez már nem csak arra képes, hogy megtudjuk, hányan látogattak el a weboldalunkra, hanem arra is, hogy kiderítsük, hányan vásároltak, hányan iratkoztak fel a hírlevelünkre, vagy hányan távoztak bármilyen interakció nélkül.
A Facebook Pixel tehát kiemelt fontosságú tudás birtokába juttatja azokat, akik rááldozzák az időt a használatára. Ez nem csak az adatok elemzését és a későbbi célirányos fejlesztéseket teszi lehetővé, hanem remarketing hirdetések létrehozását is. Ennek az előnyeiről a következő blogbejegyzésnél olvashat többet!
Ha segítségre lenne szüksége a Facebook Pixel elhelyezésével és használatával kapcsolatban, keressen minket bizalommal!