Br. 160 000 Ft
A keresőoptimalizálás önmagában még nem elég, egy webáruháznak felhasználói élmény szempontjából is magas szinten kell állnia ahhoz, hogy vonzza a vásárlókat. Átfogó webáruház elemzés csomagunkban ezért a SEO audit mellett foglalkozunk a shop megjelenésével, a vásárlási folyamatokkal, a látogatók viselkedésével és az áruház kommunikációjával is.
Felfedjük azokat a pontokat, ahol a legtöbb vásárlás elakad és megmutatjuk, min kellene javítanod a jövőben. Kezedbe adunk egy teljes, kulcsszókutatásra és konkurencia elemzésre épülő tartalomtervet, egy elemzést webáruházad technikai problémáiról (megoldásokkal együtt), illetve a felhasználói élmény fejlesztését célzó 5-10 oldalas kimutatásunkat is.
A keresőoptimalizálási eredmények szorosan összefüggnek a felhasználói élmény minőségével, hiszen hiába nő az organikus forgalmunk, ha a nem megfelelő kifejezések miatt kevésbé releváns látogatóink érkeznek a webáruházunkba és hiába magas az organikus forgalmunk, ha a webáruházunkba érkező látogatókat képtelenek vagyunk vásárlóvá konvertálni.
Az átfogó webáruház audit a technikai SEO audit mellett adat alapú javaslatokat ad a webáruház megjelenésére vonatkozóan. A Google Analytics, Search Console és különféle analitikai eszközök segítségével pontosan meg tudjuk határozni, hogy a jelenlegi elrendezés és tartalmak mennyire segítik a látogatókat a böngészésben és a fő konverziós cél elérésében, a vásárlásban.
Az Átfogó webáruház audit segítségével tehát nem csak a SEO eredményeinket tudjuk javítani, hanem a felhasználói élmény optimalizálásán keresztül a többi forgalmi csatornánk is sokkal hatékonyabbá tud válni.
Mit tartalmaz a csomagunk?
● Kulcsszókutatás versenytárs elemzéssel: készítünk egy 200-300 releváns kulcsszóból álló nyers listát, átlagos keresési számokkal, illetve kapsz egy 20-30 tételből álló ajánlást, amiben láthatod a jelenlegi helyezést, az átlagos keresési számot, illetve azt az aloldalát, amit érdemes a megjelölt kifejezésre optimalizálni. A kulcsszókutatás során megvizsgáljuk az által megjelölt 5 konkurens webáruházat is (milyen kifejezésekre vannak TOP 10-ben, honnan érkeznek a látogatóik, milyen a linkprofiljuk)
● Google Analytics és SearchConsole beállítás: Ha már van fiókod, átnézzük és e-kereskedelm szempontjából beállítjuk, hogy a legfőbb adatokat láthasd. Összekötjük a fiókokat az áruházzal és egymással, beállítjuk a webáruház specifikus mérési célokat, beküldjük a webhelytérképet.
● Technikai SEO audit: A webáruházadat átvizsgáljuk a technikai SEO szempontokat figyelembe véve (domain, SSL, átirányítások, meta adatok megadása, 404-es oldalak, H tagek, vásárlási folyamat stb) külön lebontva az eredményeket a főoldalra, kategória oldalra, termék oldalakra és egyéb tartalmi oldalakra. Kapsz egy 20-30 oldalas írásos összefoglalást a talált hibákról, illetve egy technikai SEO audit táblázatot, ahol munkalaponként kategóriákra szedve láthatod majd, hogy mely aloldalakkal milyen teendőid lesznek.
● Tartalmi terv készítése a blogba: kulcsszókutatás alapján készítünk egy 30-50 elemes blogcikk téma javaslatot megjelölve, hogy a cikket milyen kulcsszavakra érdemes optimalizálni. A csomag további eleme egy cheklist, ami bemutatja, hogyan érdemes SEO szempontból is megfelelő blog cikkeket írni.
● Megjelenés és felhasználói élmény audit: Megvizsgájuk az áruház felépítését, kommunikációját beleértve a Search Console jelzéseit a megjelenítési problémákra vonatkozóan. Erről készítünk egy 5-10 oldalas elemzést, aminek segítségével javíthatsz a webáruház felhasználói élményén.
Még senki sem írt véleményt ehhez a termékhez.