Blog › Nagyot változtat a Google és ezzel most sokan jól járhatnak!
Bill Ready, a Google kereskedelmi igazgatója Április 21-én egy blogbejegyzésben fejtette ki, hogy szakítanak nyolc éves gyakorlatukkal és ingyenessé teszik a Google Shopping platformon való megjelenést.
2012 óta ezért a vállalkozásoknak, cégeknek, webshopoknak fizetniük kellett, most viszont ez teljesen megváltozik.
Azért – Bill Ready írása alapján – mert a koronavírus-járvány következtében számtalan boltnak be kellett zárnia fizikai létesítményeit és számukra az egyetlen megoldás az e-kereskedelem maradt. Kisebb üzletek azonban nem feltétlenül engedhetik meg maguknak, hogy kifizessék a hirdetések árát, így pedig nehezen érhetnek el a vásárlókhoz.
Ez az újítás a küszködő, nehezen boldoguló vállalkozásoknak is segíthet talpra állni, ráadásul a vásárlók is könnyebben találhatnak rá a termékre, amit keresnek, hiszen több termékből, nagyobb választékból és több eladó közül választhatnak, mint eddig.
A Shopping fül alatt elsősorban ingyenes hirdetések szerepelnek majd, ahhoz pedig, hogy ezt a win-win szituációt kihasználja valaki, mindössze egy Merchant Center fiókra van szükség és a megfelelő adatok megadására.
Ilyen adat a termék ID-je, a neve, leírása, linkje, a fő kép URL-je, az ára, illetve a márka neve.
Elsőként az Amerikai Egyesült Államokban vált élessé, a Google pedig azt tervezi, hogy 2020 végéig globálisan is kiterjesztik a változtatást, azaz mindenhol költségmentesen lehet Shopping hirdetéseket létrehozni.
A keresési találatok között elsőként megjelenő hirdetésekért a Google továbbra is díjat szab ki, ezt a funkciót a változtatás nem érinti!
Itt elolvashatja Bill Ready teljes bejegyzését, ha szeretne még többet tudni!
-->Blog