Blog › Facebook remarketing. Mikor és mire használható?
Előző bejegyzésünkben említettük a Facebook Pixel jelentőségét és azt is, hogy a használata révén létrehozhatunk remarketing hirdetéseket.
Egyértelmű tény, hogy nem mindenkiből válik vásárló, aki az oldalunkra ellátogat. Lesznek, akik azonnal távoznak, vagy elhagyják a kosarat még rendelés előtt.
Vannak, akiket csak megzavar egy külső tényező és ezért állnak el vásárlási szándékuktól. Ez lehet bármi, egy szeminárium kezdete, egy vendég csengetése az ajtón, vagy a gyerekek hazaérkezése az iskolából. Ilyenkor a szándék alapvetően megvolt, de könnyen lehet, hogy a személy később már nem térne vissza az oldalunkra egy kis motiváció, vagy emlékeztetés nélkül.
Facebook Remarketinggel éppen őket lehet hatékonyan megcélozni, sőt, kell is.
A már korábban említett Facebook Pixel segítségével a rendszer megjelöli a weboldalára látogatókat, eltárol a böngészőjükben egy jelzést, így a honlapja gyakorlatilag felismeri őket a későbbiekben is. Ennek a tudásnak a birtokában pedig a Facebook pont azt a hirdetést tudja megjeleníteni, ami iránt egy adott személy már érdeklődött.
Beállítható, hogy a látogatók közül remarketinggel kiket célozzunk meg. Ez lehet az összes személy, aki az oldalra érkezik, lehetnek csak bizonyos oldalak felkeresői a többi kizárásával, olyanok, akik valamennyi ideje nem jártak az adott webhelyen, vagy létrehozhatók olyan egyéni kombinációk is, amikkel speciális célközönséget lehet elérni.
A Facebook remarketing visszaszerezheti azokat a vásárlókat, akiket nélküle könnyen lehet, hogy elveszítenének. Nem szabad kihasználatlanul hagyni egy ilyen lehetőséget!